Wednesday 16 May 2012

A New Born ♪ ♫♪ ♫

Baru je nak msk bab hepy dlm cerita mimpi,tiba-tiba..."Aqem!bangon cpt..ready nk gerak ke k.lumpur"
addoii!pot0ng steam bt0l la Umi ni..mimpi sy0k tuuu..hmm,nak xnak tpakse la bangon,pegi mandi, kemas barang n then gerak ke kl lumpur tepat jam 11pg..
Tp..kenapa tiba-tiba umi nk ke kuala lumpur?pelik ni...dh la gua kene bawak kete..tak pernah seumur hidup gua bwk kete sampai kl lumpur,plg jauh pun camer0n highland(tanpa lesen)...SEJARAH BARU tercipta =)

Jam menunjukkan pukul 12.00a.m..mse tu baru je sampai kat GUNUNG STONG,DABONG,tiba-tiba ph0ne umi bdering"Assalamualaikum umi!Huda dh slamat bersalin,anak p0mpuan"semua terkedu,cepat gila... Untung la abang gua dh dpt BABY baru,merangkap ANAK SAUDARA gua.haha ツ ..bertambah tua la gua dengan panggilan "UNCLE" ツ.bahagia...


busuknya bau..anak sedara sapa ni
wahh!c0melnya..mcm uncle kecik-kecik dulu..haha

dan juga..hadiah paling bermakna buat TOK MI..hadiah hari guru..spesel punya
gembira la umi gua..dpt cucu yang kedua..