Sunday 14 September 2014

Pulang

Haish, pepagi dok fikir nak balik kampung ke tak. Masih limaplo limaplo lagi. Fikirkan ini malam ngan esok ada kelas. Last last aku decide nak balik jugak :) . Apa sebab macha? Entah la, aku pun tak tau. Petang tu aku ikut member a.k.a housemate gerak pi bandar. Alang alang diorang nak shopping kasut boleh la aku tumpang sekaki setangan sebadan, untung la kan orang ada kenderaan, senang nak gerak kemana aje. Sampai stesen aku decide beli je tiket Trans. Nanti senang sikit senab bas ni terus stop kat stesen bas antara bandar tak sama macam cepat express stop kt terminal banyak songeh pulak nak kena amek prebet sapu pi ke stesen bas intercity. Jimat masa sikit. Kali ni Trip solo aje la memandangkan bini bini pun takda lagi. Balik kampung pun tak bawak balik pakaian baru lah PAWER!